späť na výber rozvozov

Často kladené otázky - FAQ

Mám hlad. Ako si mám objednať?

  • najprv je nutné zadať presnú adresu - kam chcete jedlo doviezť (vo formáte ulica, číslo popisné, mesto)
  • vďaka tomu sa objaví zoznam reštaurácií, ktoré na Vašu adresu dovážajú
  • vyberte si reštauráciu (môže Vám pomôcť niektorý z filtrov s časom doručenia, typom kuchyne atď.)
  • jedlo, na ktoré máte chuť, dajte do košíka
  • zvoľte, či chcete jedlo doviezť alebo si ho sami vyzdvihnete v reštaurácii
  • kliknutím na červené tlačítko “Objednať” sa presuniete do posledného kroku objednávky
  • tu vyplníte svoje kontaktné údaje, zvolíte čas doručenia a spôsob platby
  • objednávku finálne potvrdíte tlačidlom “Dokončiť objednávku”

Kedy mi objednávku doručíte?

Čo najskôr

  • objednávka Vám bude doručená čo najskôr, ako to bude možné, najneskôr do času doručenia, ktorý je uvedený v hlavičke reštaurácie

Na neskôr

  • vo väčšine reštaurácií si môžete objednať až na 3 dni dopredu
  • v poslednom kroku objednávky si z rolovacieho zoznamu vyberiete dátum a čas doručenia

Ako za objednávku zaplatím?

V hotovosti

  • zaplatíte pri predaní objednávky kuriériovi

Stravnými lístkami

  • v objednávke zvoľte platbu v hotovosti a pri prevzatí objednávky dáte kurýrovi stravné lístky, prípadný doplatok uhradíte v hotovosti
  • možnosť platiť stravnými lístkami a typy, ktoré reštaurácia prijíma, si overíte v hlavičke reštaurácie

Kartou ihneď

  • platba prebieha online cez zabezpečenú platobnú bránu ihneď po potvrdení objednávky
  • stačí mať v banke povolené platby kartou online
  • v platobnej bráne vyplníte požadované údaje o Vašej karte, prípadne potvrdíte overovacou SMS a máte zaplatené

Kredity

  • pre platbu kreditami sa najprv prihláste pod svojím e-mailom
  • v poslednom kroku objednávky zakliknite “Použiť kredity”
  • pokiaľ objednávka prevyšuje hodnotu kreditov, rozdiel doplatíte “Kartou ihneď”
  • kredity nie je možné využiť v kombinácii s platbou v hotovosti a stravnými lístkami
  • 10 kreditov má hodnotu 1 eura, platnosť kreditov nájdete vo svojom zákazníckom profile v záložke “Kredity”

Čakám na objednávku dhlšie. Ako zistím, kedy mi dorazí?

  • kontaktujte zákaznícku podporu na tel. čísle +421 221 010 101 alebo cez Live Chat
  • radi ihneď zistíme, čo se deje a dáme Vám vedieť späť

Moja objednávka nie je v poriadku. Čo mám robiť?

Bolo Vám doručené iné jedlo? Niečo v objednávke chýba. Čo keď mi príde blaf?

  • neváhajte a ihneď po zistení problému kontaktujte našu zákaznícku podporu na tel. čísle +421 221 010 101
  • radi Vám zaistíme výmenu, dodatočné doručene, alebo skúsime vymyslieť to najlepšie riešenie práve pre Vás
  • pokiaľ nie ste s jedlom spokojní, môžete využiť Garanciu spokojnosti

Čo je akcia Do hodiny alebo zdarma?

  • objednajte si z reštaurácie s označením „Do hodiny alebo zdarma“ a spoľahnite sa, že jedlo bude do hodiny u Vás. Pokiaľ to kuriér nestihne, za objednané jedlo neplatíte.
  • akcia sa vzťahuje na objednávky s doručením “Čo najskôr” a v hodnote do 25 eur.

V danej lokalite nie je reštaurácia / na DJ chýba obľúbená reštaurácia

  • napíšte nám na zakaznici@dajmejedlo.sk typ na Vašu obľúbenú reštuaráciu, ktorá u nás chýba
  • všetko predáme na obchodných zástupcov a pokúsime sa Vám nové reštaurácie zaistiť